Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


 
HomePortalLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 DamneDKnightS

Go down 
+4
ManisMc
wanted
*ChRiS...
GodeSsOfWaR
8 posters
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
XxXBaByFaCeXxX
Omicron
Omicron
XxXBaByFaCeXxX


Posts : 16
Join date : 2008-06-22
Age : 32

DamneDKnightS - Page 2 Empty
PostSubject: Re: DamneDKnightS   DamneDKnightS - Page 2 Icon_minitimeSat Jul 05, 2008 5:57 am

1on ok nooba otan er8ei o server apo tis mpaxames 8a sto poume re gt opos les kai esi ama 3ana er8ei apo edo fenete oti eisai skato noobaki mlk eleos...!!!!!
2on koita MOGLI oups sorry goglis o noob oups sorry re file goglis sketo**....koita sta arxidia mas to hero den mas noiazei ka8olou se enan server opou mporoume na bgoume hero opote 8eloume efoson eimaste monoi mas sta class mas eleos skato mogli oups soz gogli eleos kara nooba...!!!mallon o server einai down gt 8a arese stous admin i mana s mlk to kanei kl to kineziko kai to albaniko skato nooba!!!!!kai 8a tous arese to mounaki tis a ama einai pes to ari8mo tis na paro ena til gia tis ipiresies tis....!!!!!!!mogli ego den eipa kati prosopika gia esas nooba eleos ego milaga gia alla pragmata me ton admin skato nooba eleos dld,....!!!!!!!kala file ela na pareis innadril kai meta pes m skato nooba kai ti milas re malaka esi exeis tpt oute kan exeis castle esi mlk kai siga tin aden ti diafora exei apo ta alla castle boulo0ne re mlk eleos oti 8elei kanei o godess innadril 8elei auti pernoume kai aden ama 8elame 8a eixame dilosei alla den ginotan gt eixe perasei i wra ton register mlk eleos.....NOOBA..!!!!KAI TRABA KANE ESI DELETE TON char sou delete skato zwoo,.....pou einai kai GTP malaka....!!!!!!!kai blepeis den prolabame na dosoume ti mana mas gia na paroume to castle tin edoses esi 1st kai euxaristi8ikan oi admin kai peirate tin aden zwOoo..!!!!!!!!!file afou s leo den goustaro na pao na gino hero se x35 den paizo low rate servers gt apla den m aresoun mlk....kai re file pios s eipe oti x35 einai diskolos?? trava se x7 na gineis hero kai 8a s pw BraVo! ade blakako gt poli to exeis dei magas kai arxizeis kai mas prizeis ta @@...!!!!
kai 3on palionoobako kserw ti einai feed kai einai auto p ekanes esi me tin clan s gia na bgeite hero kai na mas ta prizete ...kai esi eisai o noobas p kaneis feed se x23123 server palio noOba..
kai 4on otan ma8eis na bazeis xromata sta gramata kai na ta megaloneis ela 3ana forum na mas miliseis malaka pou to exeis dei kai game master......
so bb n00bako ta leme IN-GaMe..!
ante kai molis ksana er8ei o server 8a ta poume mesa....nooba mlk eleos dld noobo hero skato mogli oups la8os skato gogli ei8ela na po soz e sorry...!!!!! lol! lol!

P.S !ma8e prota na grafeis malaka mogli kai kati allo diavase mia tous kanones tou forum skato malaka nooba mogli (double post)!!!!!
no0ba ante re cyezzz poli asxoli8ika me ena mlk san kai esena....!!


Last edited by XxXBaByFaCeXxX on Sat Jul 05, 2008 6:10 am; edited 3 times in total
Back to top Go down
ScarfaCe
Omicron
Omicron
ScarfaCe


Posts : 3
Join date : 2008-07-02
Age : 32

DamneDKnightS - Page 2 Empty
PostSubject: hahaha   DamneDKnightS - Page 2 Icon_minitimeSat Jul 05, 2008 6:02 am

x0ax0a0xa0xax0a0xa0 BABY eisia polu stokos re file! sovara e, Einai na sou xtipane to kefali me gazma!!!! OLO MALAKIES LES













<3My self Laughing
Back to top Go down
http://l2crown.webs.com/index.htm
XxXBaByFaCeXxX
Omicron
Omicron
XxXBaByFaCeXxX


Posts : 16
Join date : 2008-06-22
Age : 32

DamneDKnightS - Page 2 Empty
PostSubject: Re: DamneDKnightS   DamneDKnightS - Page 2 Icon_minitimeSat Jul 05, 2008 6:06 am

kk esu blkako dn tin paleueis les blkioules gia na perneis post spammeri..kamene lol! lol!
Back to top Go down
ScarfaCe
Omicron
Omicron
ScarfaCe


Posts : 3
Join date : 2008-07-02
Age : 32

DamneDKnightS - Page 2 Empty
PostSubject: adasdasd   DamneDKnightS - Page 2 Icon_minitimeSat Jul 05, 2008 6:25 am

Apo edw fenete poso koutos eisai! mia einai i lisi mastora (XTYPA TO KEFALI SOU STON TYXO)
Back to top Go down
http://l2crown.webs.com/index.htm
XxXBaByFaCeXxX
Omicron
Omicron
XxXBaByFaCeXxX


Posts : 16
Join date : 2008-06-22
Age : 32

DamneDKnightS - Page 2 Empty
PostSubject: Re: DamneDKnightS   DamneDKnightS - Page 2 Icon_minitimeSat Jul 05, 2008 7:10 am

ok re file alla min spamaris oloi tin wra eleos....
Back to top Go down
Goglis
Omicron
Omicron
Goglis


Posts : 11
Join date : 2008-07-02

DamneDKnightS - Page 2 Empty
PostSubject: Re: DamneDKnightS   DamneDKnightS - Page 2 Icon_minitimeSat Jul 05, 2008 7:38 am

Baby p0si ora s pire na to skefteis afto ??? kai mn adigrafeis afto pou kano ego ...................0p0s leei kai o scare olo malakies les........tin 1h seira diavasa kai vare8ika........................afou les oti mporeis na vgeis hero gt dn vgikes re 2vlo???..............teli0sa mazi sou ....



manisi s ipa ton logo pou mas exones olous palia epidi arxises poli pio noris apo emas.....kai ligo glypsimo apo Gm.................3ereis apo fenete tora pou arxisame emeis mazi me esena dn iparxeis.......teliosa kai mazi sou...........
Back to top Go down
XxXBaByFaCeXxX
Omicron
Omicron
XxXBaByFaCeXxX


Posts : 16
Join date : 2008-06-22
Age : 32

DamneDKnightS - Page 2 Empty
PostSubject: Re: DamneDKnightS   DamneDKnightS - Page 2 Icon_minitimeSat Jul 05, 2008 8:48 am

ok nooba gogli oti peis re man etsi na to bouloneis na min milas allo....skatonooba eleos gamo....!!!teleiose to 8ema alli wre3ei den exo na s milao allo re ante bb re cyazz in the game....!!!!
P.Seisai kai entelos mlkas dld eleos ellinika katalabaineis alla ti rwtaw ama katalabaines den 8a rwtages pragmata pou exoume pei 100 fores mlka tsimentoli8e nooba...
Back to top Go down
Goglis
Omicron
Omicron
Goglis


Posts : 11
Join date : 2008-07-02

DamneDKnightS - Page 2 Empty
PostSubject: Re: DamneDKnightS   DamneDKnightS - Page 2 Icon_minitimeSat Jul 05, 2008 1:13 pm

Ego dn exo ti na po?????XAOxOAXOAXOaOXOx......................ego ama 8elw na miliso 8a po para polla..............alla oti ixa na po to ipa sto Game...............esy re baby dn ipirxes mesa sto game.........Free PVp pou leme...............ade Cyaz zOw na eyxese na mn er8ei o Server gt ekei 8a fas kala....................



Ps.Ston Server pou 8a pezeis tora mn 3exasteis 9 match kai herO o m@n.......................(9 match omos Allios ta @@ m 8a pareis opos pires ston crown) lol! lol! lol! lol! lol! lol! QQ sas
Back to top Go down
XxXBaByFaCeXxX
Omicron
Omicron
XxXBaByFaCeXxX


Posts : 16
Join date : 2008-06-22
Age : 32

DamneDKnightS - Page 2 Empty
PostSubject: Re: DamneDKnightS   DamneDKnightS - Page 2 Icon_minitimeSat Jul 05, 2008 1:21 pm

mlka gogli ti milas bouloseto tin oreksei exoume mlka nooba boul00ne re man eleos....kai ti peira ta @@ s exeis kiolas xax0a0x0a0x0a0 mlka....ego den fenomai re sto game den se exo dei pote na erxese gia pvp kolo nooba mlka traba na glipseis kanenan admin mlka sktato nooba....mlk ante telos eleos dld den asxoloume allo kai prosexe ti les mlka....!!!ante cyazzz....


Last edited by XxXBaByFaCeXxX on Sun Jul 06, 2008 3:08 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
Goglis
Omicron
Omicron
Goglis


Posts : 11
Join date : 2008-07-02

DamneDKnightS - Page 2 Empty
PostSubject: Re: DamneDKnightS   DamneDKnightS - Page 2 Icon_minitimeSat Jul 05, 2008 3:17 pm

a d@x afou dn 'feneis' tote ti na kanoume..........tora gia to oti dn pigenw gia pvps .......d@x rota ton filarako c ton Godess na c pei ti ta eftia3a kai poses fores ta eftia3a ayton kai ta alla 2 filarakia t..........2 fores tou pira pvp olo to pt +6 pvps me liga logia ( 1vs 3 na thimizoume ) . Oso gia th clan c.....Free....mono mia fora xarikate pou eixe pesei to log in kai hsastan 23453463578 atoma enantion tou Soodel ( pou dn epeze panw apo 2 meres ) kai legate kai logia!!!!!!! auto dixnei megalh karmiria kai oti.....eilikrina dn 3erete na paizete.Tou zitousate 1 vs 1 kai trogate psofo kai meta varousan ta tsirakia....( thimizoume AS +21 sikose apo to pk sas!!! new sub )

P/S to mono atomo pou ektimw apo thn clan sas einai o Godess gt aytos exei kai kalo char kai dn milaei kai poly......aditheta me esena pou eisai GTP kai milas kai poly!!!! lol! lol! lol! CyaaaaaaZzz Cool Cool
kai kati akoma ....MHN 3EXNAS TA 9 MATCH STHN OLYMPIAD EKEI PAIZONTAI OLAAAA!!!!
filika...........Goglis king
Back to top Go down
XxXBaByFaCeXxX
Omicron
Omicron
XxXBaByFaCeXxX


Posts : 16
Join date : 2008-06-22
Age : 32

DamneDKnightS - Page 2 Empty
PostSubject: Re: DamneDKnightS   DamneDKnightS - Page 2 Icon_minitimeSun Jul 06, 2008 3:07 am

pote zitisa ego apo kapoion 1vs1 kai exasa mlk eleos kai etsi eisai respect godess gt den mporeis na kaneis kai kati allo gt psofas apo godess osa xronia kai na paizeis crown.....blaka ante gt oloi tin wra milas kai les mlkies pragmata pou den ksereis noob....!!!!!
Back to top Go down
Goglis
Omicron
Omicron
Goglis


Posts : 11
Join date : 2008-07-02

DamneDKnightS - Page 2 Empty
PostSubject: Re: DamneDKnightS   DamneDKnightS - Page 2 Icon_minitimeSun Jul 06, 2008 11:05 am

Ti me kanei o GodeSs..............? ? ? ? ? ?..............XAOxOAxOAxoA..........rota tin otan piga Pi...........Ego m0n0s mou kai Itan --------->Godess-----Exte-------DjMalakas..............piga ekei kai ta exosa kai ta 3 apo 2 fores to ka8ena ---------------->+6 pvp.........kai meta +4 apo kati 8ymata apo Clan sas..........Ara oute o Godess me exone 0p0te SAs gamam olous Bye......... lol! lol! lol!
Back to top Go down
ManisMc
Member
Member
ManisMc


Posts : 50
Join date : 2008-06-17
Location : Athens

DamneDKnightS - Page 2 Empty
PostSubject: Re: DamneDKnightS   DamneDKnightS - Page 2 Icon_minitimeSun Jul 06, 2008 2:47 pm

re kolonooba prin poso kairo to ekanes auto e3upne gia pes....

nooba eleos nomizeis oti mporeis na ri3eis ton godes eleos mlk sto 1 vs 1 trws mia poutsa
ase na mhn pw poso megalh kolonooba milas
Back to top Go down
https://www.youtube.com/user/ManisMc
Goglis
Omicron
Omicron
Goglis


Posts : 11
Join date : 2008-07-02

DamneDKnightS - Page 2 Empty
PostSubject: Re: DamneDKnightS   DamneDKnightS - Page 2 Icon_minitimeTue Jul 08, 2008 3:58 am

Manisi Dn me exone otan ixe alla 2 Tsiria piso ths.......8a me exone 1vs1 Question Question ...................fenete p0s0 kaimena atona iste!!!!!!!!!!




Kana Neo gia ton server exoume ......??
Back to top Go down
Goglis
Omicron
Omicron
Goglis


Posts : 11
Join date : 2008-07-02

DamneDKnightS - Page 2 Empty
PostSubject: Re: DamneDKnightS   DamneDKnightS - Page 2 Icon_minitimeTue Jul 08, 2008 3:58 am

Atoma***** la8os!!!!
Back to top Go down
GodeSsOfWaR
Little Member
Little Member
GodeSsOfWaR


Posts : 25
Join date : 2008-06-17
Age : 33
Location : Samos

DamneDKnightS - Page 2 Empty
PostSubject: Re: DamneDKnightS   DamneDKnightS - Page 2 Icon_minitimeWed Jul 09, 2008 6:24 am

pffff re eleos iremiste asxoliste me ton gogli ?? ali8evei p[ws me erikse 2 fores tin 1i eixa faei cancel apo to zwaki to 2hito soodel imoun me miso hp kai ne me erikse episis tin defteri fora p me erikse den eixa buffs logo oti den eixa kanei noblesse ... tespa Q_Q iremiste ...Bravo tou me erikse teloC 8a ta poume in game ... afta exw na pw
P.S1 an exei ta @@ na paradextei o filos mas o soodel oti 1vs1 den eixe elpida me emena ... gt itan 2 hit ... tespa ... episis o scarface .... kai me miracle psofo etrwge :S Thats All Folks.. Razz
P.S2 Exw kai mia aporia den varieste na grafete sunexeia popo........
Back to top Go down
Sponsored content





DamneDKnightS - Page 2 Empty
PostSubject: Re: DamneDKnightS   DamneDKnightS - Page 2 Icon_minitime

Back to top Go down
 
DamneDKnightS
Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Members' Corner :: Clans and Alliances-
Jump to: